Sanal Ofis

AÇIKLAMA

Ticari hayata adım atmak isteyen bir girişimciyseniz öncelikle şirket kurup tüzel bir kimlik edinmeniz gerekir. Şirket kurmak için farklı prosedürleri tamamlamanız şarttır. Bu prosedürlerden en önemlisi şirket merkezi olarak yasal adres sahibi olmak ve bu adresi beyan etmektir. Günümüzde, birçok şirketin ticari işlerini yürütmesi için ofislere ihtiyacı olmaz. Bu noktada imdadınıza sanal ofisler koşar.

Sanal Ofis Nedir?

Sanal ofis, girişimcilere güvenilir bir yasal adres imkânı sunar. İşlerinizi yürütürken gerçek bir ofis kullanma zorunluluğunuz bulunmasa bile yasal adres kaydınızı tamamlamanız gerekir. Bu noktada bir sanal ofis kiralayarak yasal adres sorununuzu ortadan kaldırabilirsiniz. Sanal ofis size birden fazla hizmet sunar.

Yasal adres, hem tebligat adresi olarak kullanılır hem de bağlı olacağınız vergi dairesi yasal adres konumunuza göre belirlenir. Tebligat adresi, şirketinize tebliğ edilen yasal evrakların size ulaşması için şarttır. Bu sebepten dolayı sahip olacağınız sanal ofis adresinin güvenilir olması önem arz eder. Prestijli yasal adres sayesinde tüm evraklarınıza zamanında ulaşabilirsiniz.

Sanal ofis, yasal belgelerinizi tamamlamaya yardımcı olmakla birlikte ihtiyacınız olduğunda size toplantı salonu ya da çalışma odası da ayarlayabilir. Uzaktan çalışan şirketlerin de zaman zaman bir araya gelerek toplantı yapması gerekir. Sahip olduğunuz sanal ofisten randevu alarak farklı grup büyüklükleri için gerekli toplantı odası imkanını sağlayabilirsiniz.

Sanal Ofis ve Klasik Ofis Arasındaki Farklar

Klasik ofis, pek çok iş dalı için kullanılan geleneksel ofis modelidir. Büyük kurumsal şirketlerde bir araya gelmesi gereken farklı birimler varsa ortaklaşa ve yüz yüze çalışan ekiplerin klasik bir ofise sahip olmaları avantajdır. Ancak, klasik ofislerin masrafları da bir hayli fazladır. Kira, elektrik, su, aidat, internet, ekipman ve daha birçok kalemde masraflarını karşılamaları gerekir.

Çalışanların sürekli lokasyon değiştirdiği iş kolları ve freelance ekipler klasik ofis olmadan da işlerini yürütebilir. Aynı zamanda mühendis, mimar, yazılımcı, tasarımcı ve psikolog gibi bireysel çalışılan meslek dalları için klasik ofis kullanmak gerekli değildir. Sanal ofis, işiniz için gerekli hareketi ve özgürlüğü size sağlarken ticaret odası ve vergi dairesi gibi yasal işlemleriniz için de kolaylaştırıcı olur. Sanal ofis kiraladıktan sonra masa, sandalye ve dolap gibi ekipman harcaması da yapmanız gerekmez.

Sanal Ofis Avantajları

Sanal ofis kullanımının şirketler için birçok avantajı bulunur:

Sanal ofis kullanarak aidat, kira stopajı ve operasyonel masraflardan kurtulabilirsiniz.
İhtiyaç duyduğunuzda sanal ofis firmalarından hazır ofisler ve toplantı salonları da kiralayabilirsiniz. Anlaşmanıza bağlı olarak ödediğiniz kira içerisinde belirli günlerde çalışma odalarını kullanabilirsiniz.
Çalışma odası ya da toplantı odası kullanımlarında ücretsiz internet hizmeti sağlayabilirsiniz.
Gelen evraklarınız ve telefon aramaları için endişelenmenize gerek kalmaz çünkü sanal ofisler sekreterlik hizmeti de sağlarlar.
Yasal adres, iş kartlarında, sözleşme evraklarında, e-posta imzalarında ve şirket internet sitesinde de görünür olur. Prestijli sanal ofis adresi şirketinize dair ilk izlenimde size avantaj sağlar.

Sanal Ofis Yasal mı?

Sanal ofis, kanun hükmünde kabul edilir bir resmi adres sağlar ve yasaldır. “Sanal ofis ile şirket nasıl kurulur?” diye soruyorsanız, bu sorunun cevabı tamamen klasik ofis süreci ile aynıdır. Sanal ofisi kiraladıktan sonra muhasebecinizle konuşarak işlemleri kolaylıkla tamamlayabilirsiniz. Kurulum aşamasında ticaret odası ve vergi dairelerinde gerekli aşamalar tamamlanır. Ofisinizin yerini tespit etmek için yasal ekipler size bir ziyarette bulunur. Şirket yöneticisinin adres kontrol gününde sanal ofiste bulunması önemlidir. Bunun ardında şirket bilgileriniz Resmi Gazete’de yayımlanarak resmiyete kavuşur.

AVANTAJLAR

Düşük maliyet
Aylık 480 TL’den başlayan fiyatlarla, ek maliyetsiz olarak aşağıdaki tüm hizmetlerden faydalanırsınız.
Prestijli, merkezi ve ulaşımı kolay iş adresi
Türkiye’nin 8 ilinde, 32 merkezi lokasyonda, A+ plazalarda bulunan eOfis’lerden size en yakın ve işinize en uygun olan bir tanesini seçerek, yasal adresiniz olarak bu adresi kullanır, tüm eOfis’lerde ön rezervasyonla çalışabilirsiniz. Business Loungelar ücretsizdir. Wi-fi, çay, kahve, su hizmeti sağlanır.
Operasyonel Destek
Siz işinizle uğraşırken, profesyonel ekibimiz ek bir ücret talep etmeden telefonlarınızı karşılayıp size aktarır, posta-kargolarınızı yönetir ve size bildirir, misafirlerinizi karşılar ve ağırlar.
Özgürlük
Tüm eOfis’leri kullanabildiğiniz için tek bir ofise bağlı kalmadan özgür çalışırsınız.

TEKLİF AL