Lokasyonu Seçildi
Kapat
Şehirler - 13 İl, 55+ Lokasyon!
İstanbul 43 Lokasyon
Ankara 4 Lokasyon
İzmir 1 Lokasyon
Mersin 1 Lokasyon
Antalya 1 Lokasyon
Bursa 1 Lokasyon
Muğla 1 Lokasyon
Konya 1 Lokasyon
Kocaeli 1 Lokasyon
Diyarbakır 1 Lokasyon
Adana 1 Lokasyon
Gaziantep 1 Lokasyon
Kayseri 1 Lokasyon
İl Seçimine Dön
Lokasyonlar - Prestijli Adresle, Sektörde İleriye!
Ağaoğlu My NewworkAtaşehir
Akasya Tower ResidenceÜsküdar
AkbatıEsenyurt
Allure TowerAvcılar
Aqua FloryaBakırköy
Arastapark AVMİzmit
Ark 399Kadıköy
Ataköy TowersBakırköy
Avrupa Konutları CevizlibağZeytinburnu
Axis İstanbulEyüpsultan
Bahariye PlazaKadıköy
BalatFatih
Beybi GizSarıyer
Blackout Bolkan CenterŞişli
BodrumBodrum
BuyakaÜmraniye
Egs Business ParkBakırköy
Emaar SquareÜsküdar
Exen İstanbulÜmraniye
Fatih PlazaFatih
Flora Suite OfficeAtaşehir
Folkart TowersBayraklı
Global İş MerkeziYenişehir / Mersin
Grand PeraBeyoğlu
Hukukçular TowersKartal
Koç KuleÇankaya
Koluman TowerŞehitkamil
Kule PlazaSelçuklu
Levent LoftŞişli
Liva PlazaYenişehir / Diyarbakır
Mall Of İstanbulBaşakşehir
Metropol İstanbulAtaşehir
Next LevelÇankaya
Nurol TowerŞişli
Ofis+Nilüfer
Ofisim KayseriKocasinan
Pendik VaryapPendik
Merter PlatformGüngören
QuasarŞişli
Rumeli PlazaŞişli
Semih Rüstem İş MerkeziSeyhan
SıraevlerBeşiktaş
SkyportBeylikdüzü
Tepe PrimeÇankaya
Trump TowerŞişli
VialandEyüpsultan
Villa FenerionFatih
Yalı OfisBeykoz
YDA CenterÇankaya
Tomtom GardenBeyoğlu
Papirus PlazaKağıthane
Ritim İstanbulMaltepe
Kavala KöşküKadıköy
Remel PlazaMuratpaşa
ETS PlazaMaltepe
Now BomontiŞişli
Mesa KozKadıköy
Kuriş KuleKartal
Kapat
Genel

Çalışma Alanlarının Girişimcilere ve İşletmelere Faydaları

Çalışma Alanlarının Girişimcilere ve İşletmelere Faydaları

Ofis+ tarafından0 dk okuma süresi 4 Aralık 2021
İnteraktif alanlar tasarlamak çalışanlar için ne kadar önemliyse, profesyonellik de hedef kitlemiz için bir o kadar önem taşır. Peki bu denge nasıl olmalıdır?
Çalışma Alanlarının Girişimcilere ve İşletmelere Faydaları
Yazıdaki Konu Başlıkları

Günden güne çok daha fazla insan geleneksel olmayan çalışma şartları içinde kendini bilinçli ya da bilinçsiz olarak bulmaya başladı. Freelance çalışma, homeofficeler, dijital göçebe gibi kavramlar artık niş bir kültürün değil toplumun genelinin dilinde yer alıyor ve eskiye göre çok daha popülerler.

Paylaşımlı ofisler ilk başta freelancer’ların ve girişimcilerin daha üretken ve verimli çalışabilmesi için çalışma alanı alternatifleri olarak ortaya çıkmıştı. Evden çalışmak uygun fiyatlı ve keyifli olsa da dikkat dağıtıcı unsurların çokluğu ve müşterileri ağırlayacak profesyonel bir ortam olmaması çalışanları ortak çalışma alanlarına yönlendirebiliyor.

Günümüzde özellikle de emlak sektöründen insanların ve işletmelerin ortak çalışma alanlarından büyük fayda gördüğüne şahit olabiliyoruz. Her gün çok daha fazla sayıda insan homeofficelerini geride bırakarak daha sosyal ortak çalışma alanlarına taşınıyor.

Çeşitlilik ve Uygun Fiyatlar

Paylaşımlı ofislerin en çekici özelliklerinden biri de çok da yüksek bütçeye sahip olmayan yeni girişimcilerin masraflarını kısabilmelerini sağlayan birçok esnek fiyat opsiyonları oluyor.

Ortak çalışma alanı kiralamak işletmelerin ya da freelancerların sıfırdan bir ofis kiralamasından çok daha ucuza geliyor. Yeni mobilyaların alınması, internet, telefon ve elektrik gibi bağlantıların sağlanması, etkinlik alanları, konferans ve toplantı odası, kafeterya gibi ayrıntıların düşünülmesi çok büyük meblağlar tutabilecekken paylaşımlı ofislerde bunların hepsi mevcut oluyor.

Üstelik ortak çalışma alanları yıllık olduğu gibi aylık, haftalık ve hatta bazen günlük olarak da kiralanabiliyor. Böylece girişimciler değerli bütçelerini sadece ihtiyaç duydukları şeylere ayırabiliyorlar.

Özelleştirilebilir Ofisler

Her işletmenin, her sektörün ihtiyaçları birbirinden farklı olabilir. Bu nedenle de önceden düzenlenmiş ortak çalışma alanları müşterilerine kişiselleştirme için büyük oranda esneklik sunar. Masa büyüklükleri, mobilyaların yerleşim düzenleri, alan ferahlığı çalışma ve üretkenliği artıracak şekilde tekrardan düzenlenebilir.

Ortak çalışma alanlarının öncelikleri müşterileri olduğu için herkesin ihtiyaçları eşit bir şekilde ön planda tutulmaktadır.

İnteraktif Aktiviteler

Çoğu ortak çalışma alanı, kullanıcılarını ve çalışanlarını mutlu etmek, motivasyonlarını ve morallerini yüksek tutmak amacıyla etkinlikler düzenlerler. DIY atölyeleri, seminerler, beceri ve yetenek geliştiren çalışmalar ya da eğlence odaklı aktiviteler bunlar arasında yer alabilir. Bu şekilde çalışanlar birbirlerini tanıyıp yakınlaşabilirler.

Profesyonellik

Çoğu paylaşımlı ofisin büyük ölçekli bir firmanın ofislerinden geri kalan yanı yoktur. Müşterilerinizi kafe ya da başka bir ortamda ağırlamak zorunda kaldığınız zaman yeterince profesyonel görünmezsiniz.

Ortak çalışma alanlarında ise düşük ücret karşılığında büyük şirketlerin sunduğu profesyonel görüntüye sahip olabilir, müşterilerinizi en iyi şekilde ağırlayabilirsiniz.

Network Oluşturmak için İdeal Ortam

Paylaşımlı ofislerde hem aynı sektörden hem de farklı sektörlerden pek çok insanla ve onların müşterileriyle tanışma, onlarla birlikte çalışma imkanı elde edersiniz. Bu şekilde yeni fikirler üretebilir, farklı çalışma stillerinden faydalanabilir ve çok daha fazla potansiyel müşteriye ulaşabilme fırsatı yakalayabilirsiniz.

Motivasyon

Evde tek başınıza çalışırken düşük motivasyon sıklıkla uğraşmak zorunda kalacağınız bir durumdur. Ortak çalışma alanlarında ise her gün büyük bir hevesle çalışan, üretken, eğlenceli ve hırslı insanları görmek size motivasyon sağlayacaktır.

Örnek alabileceğiniz ve size yeni hedefler koymanızda destek olacak insanlarla birlikte çalışmak paylaşımlı ofislerin sunduğu en başarılı hizmetlerden biridir diyebiliriz.

Potansiyel Müşterilere Kolay Ulaşmak

Ortak çalışma alanlarında farklı sektörlerden insanların olması potansiyel müşterilerinizin hemen yanınızda oturduğu anlamına dahi gelebilir. Çeviri, yazarlık ya da pazarlama gibi hizmetler sunuyorsanız mutlaka bunlara ihtiyaç duyan birileri ofiste olacaktır ve ilk tercihleri kolayca siz olabilirsiniz.

Önceki Yazı
Kriz Yönetimi Nedir? Nasıl Yapılır? - 5 Dakika Okuma Süresi, Ofis+ Tarafından Yazıldı
Sonraki Yazı
Şimdi okunuyor... Sonraki Yazı
Çalışma Alanlarının Girişimcilere ve İşletmelere Faydaları - 0 Dakika Okuma Süresi, Ofis+ Tarafından Yazıldı
Mailing Nedir, Nasıl Yapılır? - 6 Dakika Okuma Süresi, Ofis+ Tarafından Yazıldı
Hızlı Teklif Al