Lokasyonu Seçildi
Kapat
Şehirler - 13 İl, 55+ Lokasyon!
İstanbul 43 Lokasyon
Ankara 4 Lokasyon
İzmir 1 Lokasyon
Mersin 1 Lokasyon
Antalya 1 Lokasyon
Bursa 1 Lokasyon
Muğla 1 Lokasyon
Konya 1 Lokasyon
Kocaeli 1 Lokasyon
Diyarbakır 1 Lokasyon
Adana 1 Lokasyon
Gaziantep 1 Lokasyon
Kayseri 1 Lokasyon
İl Seçimine Dön
Lokasyonlar - Prestijli Adresle, Sektörde İleriye!
Ağaoğlu My NewworkAtaşehir
Akasya Tower ResidenceÜsküdar
AkbatıEsenyurt
Allure TowerAvcılar
Aqua FloryaBakırköy
Arastapark AVMİzmit
Ark 399Kadıköy
Ataköy TowersBakırköy
Avrupa Konutları CevizlibağZeytinburnu
Axis İstanbulEyüpsultan
Bahariye PlazaKadıköy
BalatFatih
Beybi GizSarıyer
Blackout Bolkan CenterŞişli
BodrumBodrum
BuyakaÜmraniye
Egs Business ParkBakırköy
Emaar SquareÜsküdar
Exen İstanbulÜmraniye
Fatih PlazaFatih
Flora Suite OfficeAtaşehir
Folkart TowersBayraklı
Global İş MerkeziYenişehir / Mersin
Grand PeraBeyoğlu
Hukukçular TowersKartal
Koç KuleÇankaya
Koluman TowerŞehitkamil
Kule PlazaSelçuklu
Levent LoftŞişli
Liva PlazaYenişehir / Diyarbakır
Mall Of İstanbulBaşakşehir
Metropol İstanbulAtaşehir
Next LevelÇankaya
Nurol TowerŞişli
Ofis+Nilüfer
Ofisim KayseriKocasinan
Pendik VaryapPendik
Merter PlatformGüngören
QuasarŞişli
Rumeli PlazaŞişli
Semih Rüstem İş MerkeziSeyhan
SıraevlerBeşiktaş
SkyportBeylikdüzü
Tepe PrimeÇankaya
Trump TowerŞişli
VialandEyüpsultan
Villa FenerionFatih
Yalı OfisBeykoz
YDA CenterÇankaya
Tomtom GardenBeyoğlu
Papirus PlazaKağıthane
Ritim İstanbulMaltepe
Kavala KöşküKadıköy
Remel PlazaMuratpaşa
ETS PlazaMaltepe
Now BomontiŞişli
Mesa KozKadıköy
Kuriş KuleKartal
Kapat
Genel

Remote Çalışma Sürecinde Kurum İçi İletişim

Remote Çalışma Sürecinde Kurum İçi İletişim

Ofis+ tarafından0 dk okuma süresi 9 Aralık 2021
İletişim becerileri kurumda kilit rol oynar. Bu beceriler, iletişim araçları ve taktikleriyle başarı reçetesi sunar. Öyleyse konuşmaya devam!
Remote Çalışma Sürecinde Kurum İçi İletişim
Yazıdaki Konu Başlıkları

Kurum içerisinde iletişim becerileri önem taşır. İletişim kurarken belli başlı araçlardan yararlanılır başarı elde etmek için gidilen yolda kullanılması gereken birkaç yöntem bulunur. Çalışan ve yönetici arasındaki iletişimin güçlü olması ve kuruma karşı bağlılık iletişim sayesinde mümkünlük gösterir. İletişim ne kadar güçlü olursa verimlilik o kadar artar. Yaratıcılığın ve verimliliğinin yüksek olmasını istiyorsanız şirket kültürü üzerine çalışmalar yapmanız gerekir. Bu çalışmalar sonucunda işletmenin başarılı olması kaçınılmaz olur. Kurum içi iletişim ve motivasyon remote çalışma sürecinde sizi başarıya götürür.

Kurum İçi İletişim Nedir?

Kurum içi iletişim denilince kurum içerisinde yer alan tüm kişilerin ortak bir hedef çevresinde toplanması ve güç birliği yapması akıllara gelir. Birlikte çalışılan kişiler olumlu bağ geliştirerek ve işbirliği yaparak etkinlik sürecini paylaşabilir. İletişim becerilerini güçlendirmek için kurumda yer alan tüm kişiler arasında bilgi iletimi ve alımı olur. Kurumda verimliliğin artmasında önem taşıyan iletişim becerileri kişiler tarafından uygun şekilde kullanıldığında ilişki düzeni olumlu olarak ilerler. Kurumda başarılı şekilde iletişim sağlanması güçlü bağları oluşturur. İşletme açısından iletişim ağının iyi olması işletmenin verimli çalışmasını ortaya çıkarır. Küçük ya da büyük her işletme için önem taşıyan iletişim becerileri çalışan ile yönetici arasındaki bağın gelişmesinde önemli rol oynar.

Kurum İçi İletişim Nasıl Sağlanır?

Kurum içi iletişim, kurum içi iletişim araçlarından yararlanılarak verimli şekilde sağlanabilir. Kurum içi iletişim kanallarının uygun iletişim diliyle gerçekleştirilmesi kurum içerisinde olumlu atmosfer oluşmasını sağlar. Çalışan kişilerin kurumda kendilerini değerli hissetmeleri önem taşır. İletişimi olumlu şekilde sağlamak için tüm çalışanların kurumun amaç ve politikasını benimsemesi gerekir. Gerekli bilgilendirmeler yapılarak çalışanlar tarafından kurumun iyi tanınması önem taşır. Çalışanlarla yönetim arasındaki bağın güçlenmesi, bilgi ve geri bildirimin sağlanması ve motive olmaları iletişim sürecini pozitif yönde etkiler. Çalışanların kuruma ait hissetmesi ve güven duyması yönetim tarafından sağlanmalıdır. İstenen mesajın çalışanlara doğru iletilmesi, söylenti gibi bilgi kirliliklerin önüne geçilmesi doğru iletişim kurmanızı sağlar.

Kurum İçi İletişim Yöntemleri Nelerdir?

Kurum içi iletişim kanalları nelerdir diye düşünüyor olabilirsiniz. Kurum içerisinde iletişim yöntemlerini kullanarak kurum içi iletişim uygulamalarına yer verebilirsiniz. Çalışanların ait hissetmesi kullanılan yöntemlerle birlikte gerçekleşebilir. Çok sayıda yer alan yöntemleri kullanarak etkili iletişim süreci gerçekleştirebilirsiniz. Bültenler, el kitapları, posterler iletişim yöntemlerinden birkaçı olarak yer alır. Düzenli olarak gerçekleştirilen geri bildirim, anket gibi uygulamalarla çalışan kişilerin görüş ve önerilerini alabilir, gerekli düzenlemeleri yapabilirsiniz. İletişim araçlarından yararlanarak düzenli olarak çalışanlarınızın ihtiyaç duyduğu bilgileri edinebilirsiniz. Duyuru panoları ve afişler belli aralıklarla güncellenerek kurum içi yönetim ve çalışan arasındaki iletişim sağlanabilir. Planlı özel gün kutlamaları gerçekleştirerek çalışan kişilerle bağ kurabilir, motive edebilirsiniz. Telefon, radyo, televizyon, internet ve web sayfası iletişim yöntemlerinden en sık tercih edilenler arasında yer alır.

Kurum İçi İletişim Süreci Nasıl Daha Verimli İşletilebilir?

Kurum içi iletişim sürecine daha verimli hale getirmek için kurum temellerini açık olarak çalışanlarınıza tanıtabilirsiniz. Üst düzey iletişim becerilerini kuruma ve kazandırmak için yöneticiler ile çalışanlar arasında bağı güçlendirebilirsiniz. Özellikle önemli durumlarda ve problem anlarında iletişim liderleri ile hareket etmek iletişimi verimli hale getirebilir. Gerekli durumlarda profesyonel destek almaktan çekinmemek kurum içerisindeki iletişim sürecini olumlu anlamda etkiler. Teknolojik gelişmelerle entegre ederek iletişim kanallarını sürekli açık ve dinamik tutabilirsiniz. Çalışan kişilere ve hedef gruba saygılı dil kullanarak hitap etmek önem taşır. Biz dilini kullanmak kuruma ait hissedilmesini sağlar.

Önceki Yazı
Kriz Yönetimi Nedir? Nasıl Yapılır? - 5 Dakika Okuma Süresi, Ofis+ Tarafından Yazıldı
Sonraki Yazı
Şimdi okunuyor... Sonraki Yazı
Remote Çalışma Sürecinde Kurum İçi İletişim - 0 Dakika Okuma Süresi, Ofis+ Tarafından Yazıldı
Dijital Göçebe Vizesi Nedir? Şartları Nelerdir?  - 8 Dakika Okuma Süresi, Ofis+ Tarafından Yazıldı
Hızlı Teklif Al